سوریه حمله اسرائیل به یمن را قویا محکوم کرد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

سوریه حمله اسرائیل به یمن را قویا محکوم کرد

وزارت امور خارجه سوریه ضمن محکومیت شدید حمله رژیم اسرائیل به یمن، گفت که رژیم صهیونیستی متوهم است اگر فکر می‌کند که این اقدامات جنایتکارانه، یمنی‌ها را از حمایت و پشتیبانی مردم فلسطین باز خواهد داشت.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۲۵۰۸۰۶

به گزارش راهبرد معاصر، وزارت امور خارجه سوریه، صبح امروز (یکشنبه)، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تجاوزات آشکار خود در منطقه را تشدید کرده که از جمله این تجاوزات، حمله روز گذشته به تأسیسات غیرنظامی یمن بود.


ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز گذشته در پاسخ به حمله موفق یمن در تل‌آویو مخازن سوخت در بندر الحدیده (غرب یمن) را هدف قرار داد. وزارت بهداشت یمن در اطلاعیه‌ای اعلام کرد حمله جنایتکارانه عصر روز گذشته رژیم اشغالگر اسرائیل به بندر الحدیده، تاکنون 3 شهید و 87 زخمی به دنبال داشته است.


دمشق ضمن محکومیت شدید این حمله، با ملت یمن اعلام همبستگی کرد و گفت که این اقدامات جنایتکارانه نشانه درماندگی و سرخوردگی رژیم صهیونیستی بعد از 9 ماه جنگ، ویرانی و کشتار گروهی مردم فلسطین در نوار غزه است.وزارت خارجه سوریه در ادامه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی متوهم است اگر فکر می‌کند که اقدامات جنایتکارانه‌اش علیه یمن، یمنی‌ها را از حمایت از فلسطین و آرمان عادلانه آن‌ها باز خواهد داشت.

 

دمشق همچنین درباره پیامدهای خطرناک تجاوزات اسرائیل هشدار داد و گفت که هدف این حملات کشاندن خاورمیانه به یک درگیری تمام عیار است که سرانجام خوبی ندارد.وزارت خارجه سوریه در پایان از کشورهای جهان خواست برای مهار حماقت رژیم صهیونیستی دست به کار شوند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده